Subject: C-639/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 14:10:22 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/413
Kohtuasja number: C-639/26
Vastuse kuup�ev: 11.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: mitmes liikmesriigis t�itunud kindlustusperioodid; 
pensionih�vitis; pensionilisa; teises liikmesriigis t�itunud 
kindlustusperioodidele omistatav pensioniv��rtus; vanaduspension
�iguslikud vormid: m��rus (EM�) nr 1408/71

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8929

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium